loading
loading
  • FAQ
  • Baseny ogrodowe
  • Pompy basenowe
  • Materace dmuchane
  • Dmuchane Jacuzzi
  • Turystyka
  • Baseny ogrodowe
  • Baseny dmuchane
  • Baseny rozporowe
  • Baseny stelażowe
  • Materace dmuchane
  • Materace dmuchane dwuosobowe
  • Materace dmuchane jednoosobowe
  • Turystyka
  • Kajaki dmuchane
  • Pontony
Oficjalny sklep intex-outlet.pl nowe produkty
w najniższych cenach
0 801 000 610 (58) 746 37 97

Zadzwoń do nas!

Przyjmujemy zamówienia telefoniczne.
PON:8:00 - 18:00,
WT-PT:8:00 - 16:00. Wyślij wiadomość
Konto

Twoje konto

Zaloguj się Nowe konto
0Koszyk
  • FAQ
  • Baseny ogrodowe
    Basen ogrodowy stelażowy 300 x 200 x 75 cm INTEX 28272
    649,99 zł
    • Baseny dmuchane
    • Baseny rozporowe
    • Baseny stelażowe
  • Pompy basenowe
  • Materace dmuchane
    Materac dmuchany z wbudowaną pompką dwuosobowy INTEX 67770
    299,00 zł
    • Materace dmuchane dwuosobowe
    • Materace dmuchane jednoosobowe
  • Dmuchane Jacuzzi
  • Turystyka
    • Kajaki dmuchane
    • Pontony
intex-outlet.pl / Pomoc

Kategorie

  • Baseny ogrodowe10
    • Baseny dmuchane
    • Baseny rozporowe
    • Baseny stelażowe
  • Pompy basenowe
  • Materace dmuchane26
    • Materace dmuchane dwuosobowe
    • Materace dmuchane jednoosobowe
  • Dmuchane Jacuzzi
  • Turystyka39
    • Kajaki dmuchane
    • Pontony

O sklepie

  • Dane kontaktowe
  • Informacje o sklepie
  • Czas i koszty dostawy
  • Mapa dojazdu

Informacje

  • Aktualności
  • Poradniki i wskazówki
  • Pomoc w zakupach
  • Współpraca hurtowa
  • Formularz reklamacji

Kontakt

0 801 000 610

tel.: (58) 746 37 97
fax: (58) 739 50 92

Formularz kontaktowy

Infolinia czynna:

poniedziałek 8:00-18:00
wtorek - piątek 8:00-16:00

Często zadawane pytania

Witamy w dziale pomocy sklepu intex-outlet.pl! Znajdziesz tutaj odpowiedzi na często zadawane przez klientów pytania oraz wyjaśnienia  ważniejszych zasad funkcjonowania sklepu. Kliknij na pytanie lub temat aby rozwinąć zagadnienie. Jeżeli nie udało Ci się znaleźć odpowiedzi na pytanie, napisz do nas przez formularz kontaktowy.

O sklepie:

Czy produkty w ofercie intex-outlet.pl są nowe?

Tak. Wszystkie produkty INTEX dostępne w ofercie naszego sklepu są nowymi, pełnowartościowymi produktami w idealnym stanie technicznym i posiadają fabryczne opakowania.

Dlaczego ceny są aż tak atrakcyjne?

W sklepie INTEX-OUTLET.PL oferujemy produkty nowe i nieużywane ale przecenione. Promocyjne ceny na nowe, pełnowartościowe produkty INTEX wynikają z wyprzedaży kolekcji, ostatnich sztuk magazynowych, lub przesyłek nieodebranych.

Skąd pochodzą produkty w ofercie sklepu intex-outlet.pl?

Wszystkie produkty dostępne w ofercie naszego sklepu internetowego pochodzą bezpośrednio od oficjalnego dystrybutora marki INTEX.

Dlaczego produkty INTEX?

Wieloletnie doświadczenie w sprzedaży basenów ogrodowych i opinie zadowolonych konsumentów z całego świata skłoniły nas do skupienia sprzedaży właśnie na produktach tego producenta. INTEX od lat ma renomę producenta o najwyższej jakości i najlepszych testach wytrzymałości produktów przed wypuszczeniem ich na rynek.

Jak złożyć zamówienie w sklepie intex-outlet.pl?

a) sklep internetowy – najszybszy i najprostszy sposób zrobienia zakupów to dodanie wybranych produktów do koszyka, za pomocą przycisku "do koszyka". Gdy wybierzesz wszystkie interesujące Cię produkty, możesz sprawdzić koszyk przed zamówieniem lub od razu przejść do realizacji zamówienia klikając w link "Wyślij zamówienie".

Następnie wybierz formę przesyłki oraz formę płatności za zamówienie. Ostatnim krokiem jest podanie danych do wysyłki oraz danych do faktury (w przypadku zakupu na firmę). Jeśli chciałbyś poinformować nas o czymś przy składaniu zamówienia skorzystaj z pola "Twoje uwagi".

b) telefonicznie – skontaktuj się z nami pod numerem telefonu 0 801 000 610 lub (58) 746 37 97,  a konsultant przyjmie od Ciebie zamówienie oraz udzieli informacji na temat produktów.

c) e-mailowo
– napisz do nas wiadomość na sklep@intex-outlet.pl lub użyj formularza kontaktowego, podając numery katalogowe, pełne nazwy produktów oraz ilość zamawianych sztuk wybranych przedmiotów. Nie zapomnij także o pełnym adresie do wysyłki,  numerze telefonu oraz danych do faktury w przypadku zakupów na firmę. Skontaktujemy się z Tobą e-mailowo lub telefonicznie.

Czy wymagana jest rejestracja konta w sklepie?

Do złożenia zamówienia w sklepie nie jest wymagane założenie konta, jednakże posiadając swoje konto masz dostęp do historii zamówień oraz nie musisz wypełniać danych adresowych przy każdorazowym zakupie w naszym sklepie.

Płatności i dostawa:

Akceptowane formy płatności za zamówienie.

Jeśli zależy Ci na czasie i szybkiej wysyłce wybierz szybkie płatności internetowe (PayU) lub wysyłkę za pobraniem, dzięki czemu nie musisz czekać na zaksięgowanie przelewu przez bank.W naszym sklepie możesz wybierać z poniższych sposobów realizacji płatności:

a) Szybkie płatności – weryfikacja trwa do 24h. Obsługiwane przez serwis PayU, lista obsługiwanych banków na stronie payu.pl

b) Tradycyjny przelew bankowy – weryfikacja trwa do 24h, numer rachunku bankowego znajduje się na podstronie "O sklepie". Zamówienie przekazywane jest do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie.

c) Pobranie – płatność gotówką u kuriera podczas odbierania przesyłki.

d) Gotówka – płatność gotówką w sklepie stacjonarnym przy odbiorze zamówienia. 

e) Karta kredytowa – przez system PayU lub PayPal.

f) PayPal – szybkie przelewy internetowe pomiędzy kontami w systemie PayPal.

W imieniu firmy Global Income sp. z o.o. obsługą płatności elektronicznych zajmuje się firma PayU S.A. z siedzibą w Poznaniu, która występuje jako pobierający opłatę (np. na wyciągu bankowym lub rejestrze transakcji dokonanych kartą).

Jaki jest koszt dostawy?

Koszta dostawy są zależne od sposobu dostawy wybranego przez klienta i są widoczne w tabeli, która pojawi się po naciśnięciu przycisku “złóż zamówienie”, widniejącym na stronie koszyka.

Aby sprawdzić koszty dostawy dodaj do koszyka wszystkie interesujące Cię produkty a następnie przejdź do składania zamówienia – zobaczysz dostępne opcje dostawy wraz z kosztami wysyłki.

Ile wynosi czas realizacji zamówienia?

Zamówienia realizujemy w ciągu 24-48h od momentu zaksięgowania wpłaty lub złożenia zamówienia (dla płatności za pobraniem). Do tego czasu należy doliczyć czas potrzebny kurierowi na dostarczenie przesyłki, który w 90% przypadków wynosi 24h.

Czy można odebrać zakupiony towar, lub rezerwacja i zakup na miejscu?

Możliwe są zakupy na miejscu w naszym sklepie stacjonarnym w Gdyni przy ul.Chwaszczyńskiej 135B oraz odebranie zamówienia złożonego w sklepie internetowym. Jak do nas trafić dowiesz się z mapki na podstronie Kontakt. Możesz także przyjechać i odebrać zamówienie złożone wcześniej w sklepie internetowym. W poniedziałki pracujemy od 8:00 do 18:00 a od wtorku do piątku od 8:00 do 16:00. Płatność na miejscu gotówką lub kartą w terminalu płatniczym.

Czy mogę sprawdzić dostępność produktów?

Wszystkie produkty przy których widnieje ikona "do koszyka" są aktualnie dostępne na stanie, o ile w opisie nie napisano inaczej. Jeśli planujesz zakupić towary na miejscu w Gdyni, warto wcześniej złożyć zamówienie w sklepie wybierając formę wysyłki "odbiór osobisty" i jednocześnie rezerwując sobie w ten sposób towar. Produkty, przy których widnieje ikona przekreślonego koszyka nie są aktualnie dostępne i nie ma możliwości ich zakupu.

Jak sprawdzić status przesyłki?

Status przesyłki można sprawdzić stronie firmy kurierskiej obsługującej przesyłkę. Numer listu przewozowego wraz z linkiem do strony otrzymasz w mailu potwierdzającym wysyłkę. Pamiętaj, że paczka w systemie pojawia się późnym popołudniem lub wieczorem w dniu, w którym kurier odbiera od nas przesyłkę. O statusie przesyłki można dowiadywać się także telefonicznie, kontaktując się z lokalnym oddziałem firmy kurierskiej.

Czy możliwa jest wysyłka za granicę?

Jest możliwa realizacja wysyłki do wybranych krajów w Europie za pośrednictwem firm Schenker lub GLS. Przyjmujemy także zagraniczne płatności poprzez kartę kredytową lub PayPal. Skontaktuj się z nami aby poznać szczegóły i dokładny koszt dostawy (uzależniony od kraju przeznaczenia oraz wagi przesyłki).

 

Nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie?

Jeżeli nie udało Ci się znaleźć odpowiedzi na pytanie, napisz do nas przez formularz kontaktowy.

Zamów przez telefon:
0 801 000 610
(58) 746 37 97
Zamów telefonicznie! poniedziałek 8:00 - 18:00 wtorek- piątek 8:00 - 16:00 (58) 746 37 97

Zapisz się do newslettera:

O sklepie

  • Dane kontaktowe
  • Informacje o sklepie
  • Czas i koszty dostawy
  • Mapa dojazdu

Informacje

  • Aktualności
  • Blog & poradniki
  • Współpraca hurtowa
  • Regulamin zakupów
  • Polityka Prywatności
  • Formularz reklamacji
  • Utylizacja sprzętu
  • Katalog kategorii

Twoje konto

  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Historia zamówień
  • Twoje adresy dostawy

Copyright © intex-outlet.pl / 2021 wszystkie prawa zastrzeżone, Global Income sp. z o.o.

Oprogramowanie KQS Store

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce lub konfiguracji usługi.

Zaakceptuj i zamknij